طراحی روم

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

برای سفارش یک ایمیل به egza_tarh@yahoo.comارسال کنید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
egza tarh
23:36
جمعه 6 شهريور 1398

من به تازگی وارد کار طراحی شدم و قراره بر روی هاست طراحی کنم و در اضای این کار مبلغ کمی هم بگیرم.

داخل سایت مطالبی در رابطه با اسکریپت و بک اپ ها و... میذارم از اونها تو طراحی استفاده میکنم.

 

درصورتی که تمایل داشتید براتون طراحی کنم یه ایمیل به egza_tarh@yahoo.com ارسال کنید.

 

در ضمن برای حمایت از ما تو سایت ثبت نام کنید...

 

 برای ورود به چت روم سایت رو لینک پایین کلیک کنید...

ورود به اگزا چت



تعداد بازدید از این مطلب: 521
برچسب‌ها: چت , چت , چت , چت , چت , چت , چت , چت , چت , چت ,
بازدید : 521

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
لیلی در تاریخ : 1394/6/16/1 - - گفته است :
سلام
ما چند روزه سایتون رو راه اندازی کردیم سایت ما یکم خاصه، یعنی فقط با وبلاگ های پر محتوا مثل وبلاگ تو تبادل لینک می کنم . اینجوری هم بازدید تو زیاد میشه و هم بازدید من.

ممنون میشم یه سر بزنی و باهام تبادل لینک کنی
http://easykonkur-link.rozblog.com

پاسخ:ممنون مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









به نظر شما در مورد چی بیشتر بنویسم؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود